Zafira 2010.11.21. 17:16

’’ Ott voltam, de nem figyeltél,

vágytam rád,  de elfeledtél,

szemedbe néztem és elvesztem a mélyben

egy sötét  vészjósló éjen,

az óra éjfélt ütött

s a  mámor szíven döfött,

de nem tőled éreztem csillapíthatatlan vágyat

csak ellenségen  vérének illatától’’

 

 

''Nyári nap volt talán

mikor felnéztem  rád

s szemedben nem tündökölt tovább

a  nyári napsugár

 

új ember nézett vissza rám

régi éned mintha csak árnyék volna csupán

 

szíved is más

bűntudatos  netán

egy kicsiny rész csak az ami emlékszik rám

a többi elfeledett és nem nézett vissza már

még eszedbe jutok, de eltűnődsz

ki is vagyok egyáltalán?''

 

’’ Volt, hogy szerettél

volt, hogy kerestél

néha megütöttél

vagy magadhoz öleltél

mikor hozzád bújtam viszont ellöktél

szívem összetörve örökké’’ 

 

-->

A bejegyzés trackback címe:

https://tintapca.blog.hu/api/trackback/id/tr582463479

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása